Červen 2014

- Jedna kniha. Tisíc pocitů -

Začal kemp nováčků NY Rangers

30. června 2014 v 21:47 | HockeyGirl |  Články
Dnes začal tréninkový kemp nováčků NY Rangers, který v Madison Square Garden potrvá do pátku. Mezi účastníky patří obránce Petr Zámorský a Richard Nejezchleb, útočník kanadského Brandonu zamířil do organizace během víkendového draftu NHL. Podruhé se u Jezdců coby volný hráč představí plzeňský Vojtěch Mozík.

Moje slova :)

29. června 2014 v 20:50 | HockeyGirl |  Další celebrity
Rodné jméno - Pharrell Williams
Jinak zvaný - Pharrell
Narození - 5. dubna 1973 (41 let)
Místo narození - Virginia Beach, Virginia, USA
Žánry - hip hop, pop, rock, funk, R&B
Povolání - hudební producent, muzikant, rapper, texkař, módní návrhář

Koláž

Moje hodnocení - 97 %

Krakonoši :D

28. června 2014 v 23:35 | HockeyGirl |  Mars

Poslední dny do dovolené :)

28. června 2014 v 22:57 | HockeyGirl
Ahojky všichni čtenáři tohoto (snad ne) dlouhého a nudného článku o tom, co se u mě dělo za poslední dny :). Poslední článek byl o výletu do Prahy s mojí nejlepší kamarádkou. Za těch pár dní se toho udělo celkem dost. Takže to bude asi dlouhý článek no jdeme na to :D
Ve čtvrtek (20.6.) k nám přijela babička, mamka z mamčiný strany. Šly se podívat po městě a babička byla u nás i na obědě. Celkem jsme si pokecaly co nového u nás a u ní s dědou. Rodiče pak šli večer na návštěvu ke známým, kterým hlídáme psa, když jedou na dovolenou. V sobotu jsem byla s rodiči a handicapovanou sestrou v nedalekém městě, kde bylo country vystoupení. A jak jsem psala o těch známých s tím psem, tak jejich dcera tam vystupovala. Já si vzala s taťkou kolečkové brusle a jezdili jsme po cyklo stezce. Byla jsem večer celkem mrtvá, protože cesta do toho druhého města měla tak pět kilometrů a pak ještě bruslit :D. No ale čerstvý vzduch nikoho ještě nezabil a mě to aspoň pročistilo hlavu. V neděli jsme jeli do Měřína, kde máme babičky a dědu. Konala se tam pouť a my jeli na oběd. Na pouti bylo mnohem víc stánků, než na té naší. Jelikož na naší jsou zakázaní ťamíci, na téhle jich bylo požehnaně. Ale měli tam i celkem pěkný věci musím uznat.
Koupila jsem si tam pěkné legíny zelené a k tomu tričko. Je to moc pěkný komplet, protože ta barva je naprosto stejná :). Prošli jsme to tam asi tak pětkrát a doma jsem fakt nemohla pohnout nohama jak z toho bruslení tak z chození za jeden víkend. Ale počasí nám přálo, což bylo hlavní. No a dostávám se k tomuto týdnu. V pondělí jsem šla s mamkou po doktorech. Řekly jsme si, že jsme dlouho nebyly na prohlídkách (oční a kožní) a byly jsme doma, takže jsme vyrazily. Sice jsem musela vstávat, protože tam bývá dost lidí (samozřejmě nejvíc důchodci...), tak jsme šly dopoledne. Na kožním to bylo v pohodě, žádný fronty a kontrola taky dobrý. Na očním ale bylo důchodců jak nas*anejch, takže jsem vytáhla knížku a četla si. No mám zhoršení dioptrií o půl, takže budu mít po dovolené nová skla. Teď nosím staré brýle, ale vidím přes ně snad i líp, než přes ty nové :D. Ve středu jsme měli návštěvu večer, teda spíš naši. Akorát, že byli zrovna s babičkou u tetičky, která je v nemocnici. Takže tam byli skoro půl dne a návštěva přišla dřív než oni přijeli domů :D. Ale doma byli za chvilku, takže to nebylo tak hrozný. Ve čtvrtek měl taťka fotbal, který hraje amatérsky s kamarády. Mamka mě přemlouvala, abych jim šla chytat míč, ale mě se nechtělo. Tak jsem akorát s ní jela pak na kole do hospody, kam po fotbale všichni chodí. No a v devět večer na kole a ještě do velkýho kopce :D Sem nejela na kole dobrej půl rok :D. Konečně se dostávám ke konci jak týdne tak článku.
Dneska jsem jela s celou rodinou do Šeborova, kde se každý rok (už po čtvrté) koná Truckshow. Vstupné je dobrovolné a výtěžek šel na denní stacionář Nesa, kam chodí moje sestra Verča. Vybralo se krásných 17 tisíc a nějaké drobné, což měli víc jak vloni. Na to, že to bylo dobrovolné se vybralo dost a jsem za to ráda. Kromě spanilé jízdy sta kamionů tam byly i stánky, soutěže a atrakce. Moje mamka ještě teď obsluhuje, taťka nemusel. Byla tam i moje teda, strejda a bratranci. Potkala jsem tam hodně známých a líbilo se mi tam. Koupila jsem si tam od stacionáře vonné svíčky a u jednoho známého jsem si udělala vlastní placku :D. Nevěděla jsem, co namalovat, protože nejsem nějakej Leonardo DaVinci, takže jsem si tam napsala "Hockey" + srdíčko :D. No myslím, že to mohlo vypadat líp, nedala jsem si na tom moc záležet :D. Pak sem hodím fotku ;) Přijeli jsme domů až večer, takže mám celkem dost. No a příští týden na dovolenou už se nemůžu dočkat! :)